Service & Support
Bij TOPFIND werkt het altijd! En mocht er zich onverhoopts toch iets voordoen met een website of e-mail, dan kan kunt u op ons rekenen! Wij zijn altijd bereikbaar, kennen geen wachtrijen en u krijgt geen onbekende personen aan de lijn. Direct handig advies en hulp via telefoon, op afstand of bij ons op kantoor met afspraak.
Onze helpdesk 365 is via telefoon 0591 55 53 18 bereikbaar.
Ook 's avonds en in het weekend of tijdens vakantie en feestdagen wordt u automatisch doorgeschakeld naar de juiste medewerker. Voor minder dringende zaken kunt u een e-mail sturen aan support@topfind.nl. E-mail wordt tot 20.00 uur 's avonds en in het weekend om de vier tot vijf uur afgehandeld.
Wat is uw ipadres
Soms kan het voorkomen dat wij uw IP-adres nodig hebben. Bijvoorbeeld wanneer u per ongeluk meerdere malen met een verkeerd wachtwoord geprobeerd heeft in te loggen op onze e-mailserver. Wij hebben dan uw IP-adres nodig om te controleren of deze geblokkeerd is.
Uw ipadres is: xxx.xxx.xxx.xxx
Teamviewer
Soms kan het nodig zijn dat wij uw PC op afstand "over moeten nemen". Wij kunnen dan vanuit Emmen uw PC beeldscherm bekijken en bedienen. Bijvoorbeeld wanneer het u echt niet lukt om uw e-mailprogramma in te stellen.Om uw pc of mac over te nemen maken wij gebruik van een programma Teamviewer.
U dient dit programma te downloadn en te installeren op uw PC of MAC. Na de installatie en nadat u het programma heeft opgestart ziet u de volgende 2 gegevens in beeld:
"Uw id" en "Wachtwoord". Deze 2 gegevens hebben wij nodig om uw PC of MAC deze ene keer even over te kunnen nemen. Hier zullen wij u dan ook telefonisch naar vragen.
Nadat wij uw probleem opgelost hebben en de verbinding verbroken is, kunnen wij NIET meer op uw PC of MAC kijken. (Hiervoor zou een nieuw wachtwoord nodig zijn)
E-mailinstellingen
Op onze pagina downloads kunt u diverse handleidingen downloaden om uw email in te stellen op PC, Android device of IOS Device.